۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۳۹

نیمه نهایی لیگ بسکتبال/

گام بلند مهرام و پتروشیمی برای فینال

گام بلند مهرام و پتروشیمی برای فینال

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه پیگیری می‌شود که دو تیم مهرام پتروشیمی در صورت کسب پیروزی راهی دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم تیم‌های شرکت کننده در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تعیین کننده تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی خواهد بود البته اگر حریفان مهرام و پتروشیمی از تلاش برای جبران شکست در دیدارهای اول و دوم این مرحله به نتیجه نرسند.

دیدارهای اول و دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دوشنبه و سه شنبه گذشته در تهران و بندرامام برگزار شد که طی آن مهرام در هر دو دیدار برابر فولاد ماهان به برتری دست یافت و پتروشیمی بندر امام هم موفق به شکست شهرداری گرگان شد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود. بنابراین در صورتیکه شاگردان مهمد بچیروویچ در سومین دیدار متوالی برابر فولاد بازهم صاحب پیروزی شوند و مهران حاتمی و شاگردانش هم در گرگان به همین نتیجه دست یابند، فینالیست‌های سال گذشته بازهم برگزار کننده دیدارهای این مرحله در فصل جاری مسابقات خواهند بود.

در هر صورت دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه در اصفهان و گرگان برگزار می‌شود. در چارچوب این دیدارها فولاد ماهان میزبان مهرام خواهد بود و شهرداری گرگان هم در دیدار خانگی با پتروشیمی بندرامام دیدار می‌کند. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

جمعه 91/12/11

* فولاد ماهان اصفهان - مهرام تهران (ساعت 16 - سالن مخابرات اصفهان)
* شهرداری گرگان - پتروشیمی بندرامام (ساعت 16 - سالن امام خمینی (ره) گرگان)

نتیجه دیدارهای اول و دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‎‌های کشور به شرح زیر است:

دیدارهای اول مرحله نیمه نهایی

* مهرام 96 - فولاد ماهان اصفهان 89
* پتروشیمی بندرامام 96 - شهرداری گرگان 68

دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی

* مهرام 84 - فولاد ماهان اصفهان 76
* پتروشیمی بندرامام 107 - شهرداری گرگان 53

در صورتیکه در پایان دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی، تکلیف تیم‎های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشخص نشود، تیم‌های حاضر در این مرحله روز شنبه برای چهارمین بار مقابل هم صف آرایی می‌کنند. دیدارهای چهام مرحله نیمه نهایی نیز به میزبانی اصفهان و گرگان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2007326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha